Sätt en rubrik#4 Vardags Smink

Produkterna som jag använder till vardags varierar alltid, men här är de produkter som du alltid hittar i min smikväska! Skrivit dem i den ordningen jag använder det! 
 
 
Anti-Blemish Treatment från Lavera -För att täcka finnar och porer. (Köpt i Tyskland)
 
 
Cover All Mix. Make Up Store -För att täcka ringar under ögonen och annat!
 
 
True Match Minerals. MineralPuder från Loreal Paris
 
 
Palette från Isadora -50 Matte Choclates -Ögonskugga och Ögonbryn
 
 
Mascara från Clinique (Bäst) Och Glitter-Mascara från MNY (Eventuellt)
 
 
Eventuellt Eyeliner från Clinique
 
 
Rouge från Clinique -Bashful Blush
 
 
Face Cerat -Aco
 
 
Olika Läppgland varje dag! VS- FaceStockholm- Isadora- Loreal Paris
 
Det är allt smink som jag använder dagligen (Men några eventuella undantag) 
 
 
Pincett-GinaTricot_ RougeBorste-TheBodyShop_ 3 andra borstar-Vet inte :/ Böjare-HM Puff-MakeUpStore
 
Om ni vill kan jag även lägga ut en video på hur jag sminkar mig varje dag, Dock är jag inte så bra med videor då det känns så jäkla stelt att sitta framför kameran och prata/Sminka sig! Hahah!


Kommentarer
Astrid <3

Jaa videoblogg! :))

2013-02-20 @ 20:12:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0